Programın Amacı

Bu eğitimin amacı, geliştirilen kurumsal stratejilerin ilgili paydaşlar tarafından destek görüş gerçekleştirilmesi konusundaki yol haritasının tanımlanmasıdır. Stratejik yönetim açısından uygulamanın etkili ve verimli gerçekleştirilmesi bu yol haritasında paydaş katkılarının alınması ve paydaların sürece dahil edilmesi olanağına dayanmaktadır. Stratejik yönetimin uygulanması sürecinde ABD ve AB’de ticaret odaları ve eşleneklerinin uygulamaları eğitimde konu edinilmektedir. Ayrıca uygulamalı örnek olay çalışmasına da yer verilecektir.

Programın İçeriği

1.    STRATEJİK ANALİZ (1 Saat)

a.    Oluşturulan stratejinin tanımlanması

b.    Analiz

                                          i.    Stratejik kapsam analizi

                                         ii.    Paydaş analizi

                                        iii.    Kurum içi kaynak analiz

                                       iv.    Analiz teknikleri kullanımı

c.    Amaçlar, Hedeflerin belirlenmesi

d.    Performans Göstergeleri ve Eylemlerin Tanımlanması

e.    Maliyetlendirme

2.    STRATEJİK ARGÜMAN OLUŞTURMA (3 Saat)

a.    Paydaş stratejileri

                                          i.    Yoğunlaşma

                                         ii.    Nüfuz etme

                                        iii.    Geliştirme

                                       iv.    Konsolidasyon/ Birleştirme

b.    Müzakere Stratejileri

3.    KAMU – KURUM İLETİŞİM STRATEJİLERİ  (1 Saat)

4.    İZLEME VE DEĞERLENDİRME (1 Saat)


Paylaşım:
  • Son Baş. Tar.: 28.12.2022
  • Tür: TOBB Eğitimleri
  • Kategori: Kurumsal Gelişim
  • Kontenjan: 30 Kişi
  • Ücret Durumu: Ücretsiz
Zaman: 28.12.2022 - 17:30
Konu: Stratejik İletişim Eğitimi-1
Eğitimin Yöntemi: Yüz Yüze

Eğitmenler: Prof.Dr. Yavuz Ercil

Zaman: 03.01.2023 - 17:30
Konu: Stratejik İletişim Eğitimi-2
Eğitimin Yöntemi: Yüz Yüze

Eğitmenler: Prof.Dr. Yavuz Ercil

Eğitim Görselleri